
Casa / vil·la en excel·lents condicions de 6 dormitoris en venda a Las Rozas, Madrid
- Dormitoris 6
- Cambres de bany 5
- Plànol 329m²
Preciosa casa Levitt model Alacant de 329 m2 a El Cantizal (Las Rozas), en una de les parcel·les més grans de la urbanització
Característiques principals de la
- Terrassa
- Piscina
- Jardí
- Servei de consergeria
- Garatge
- Terres de marbre
- Pista de pàdel
- Llum natural
- Aparcament
- Vestidor
- Traster
- Sistema domòtic
- Sistema d'alarma
- Seguretat
- S'accepten mascotes
- Llar de foc
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Calefacció
- Biblioteca
- Balcó
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- A prop del transport públic
- Plànol 329m²
El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la
Lucas Fox presenta aquest excel·lent habitatge Levitt de sis dormitoris amb un dels jardins més grans de la urbanització situada en un destacat entorn natural.
Aquest habitatge de tres plantes s'ubica a l'exclusiva zona del Cantizal (Las Rozas), a 25 minuts de Madrid. Està envoltada d´espais verds i parcs naturals protegits, molt propera a zones comercials, d´oci i restauració. El complex residencial ofereix una alta qualitat de vida i garanteix tranquil·litat i privadesa.
En entrar a la vivenda, ens rep un ampli vestíbul a l'esquerra del qual trobem un saló menjador ampli i lluminós, amb les dues zones diferenciades i una agradable xemeneia. Des d'aquí també accedim a un porxo romàntic i al jardí, un dels més grans de la urbanització, el qual està equipat amb reg automàtic. Aquest jardí es comunica amb les zones comunitàries, un ampli jardí i piscina.
Des del mateix vestíbul tenim accés a un preciós dormitori que actualment s'utilitza com un despatx molt lluminós amb vistes al jardí davanter de la vivenda i un lavabo de cortesia.
A continuació tenim la cuina, que es va ampliar tancant la zona de l'estenedor. Inclou una zona office diferenciada i un gran espai d'emmagatzematge lluminós i des d'on podem accedir tant al jardí com al menjador.
La planta superior o zona de nit té quatre dormitoris amplis. La gran suite principal amb bany privat comparteix una agradable terrassa amb vista a les zones comunes amb un altre dels dormitoris en suite.
Els altres dos dormitoris també són amplis i comparteixen un tercer bany.
Al semisoterrani comptem amb un dormitori de servei i un bany, així com un ampli garatge amb porta automàtica i capacitat per a tres cotxes, una sala de calderes i una zona de bugaderia.
Aquest gran habitatge demòtic disposa d'armaris encastats a totes les estances, persianes automàtiques a la planta baixa, aire condicionat central amb controls individuals, calefacció per terra radiant. Tot això per garantir la màxima comoditat.
Poseu-vos en contacte amb nosaltres per concertar una visita o per obtenir més informació.

Distribució de la casa / vil·la
Planta baixa
- Lavabo de cortesia
- Saló menjador
- Despatx
- Cuina amb office
- Porxo
- Jardí
Planta alta
- Màster suite
- Dormitori amb bany privat
- Dos dormitoris
- Bany
- Terrassa
Semisoterrani
- Habitació de servei
- Bany
- Garatge per a tres cotxes
- Safareig
- Sala de caldera
- Traster
Las Rozas, Madrid: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Las Rozas, Madrid
El Cantizal se situa a Las Rozas (Madrid) i és una de les zones més ben desenvolupades per la prestigiosa constructora Levitt, amb uns grans espais verds molt cuidats. Molt a prop trobem importants centres comercials com el Gran Plaza 2 i Las Rozas Village, àrees de restauració i lleure com Heron City i Európolis, així com una infraestructura molt completa que inclou dos hospitals universitaris, una variada oferta de col·legis i supermercats de les principals cadenes . Si us agraden els espais oberts i la natura, podreu gaudir del parc regional del curs mitjà del riu Guadarrama i de la Devesa de Navalcarbó. A més, és a un pas de Torrelodones i molt ben connectada amb Madrid per autobús, carretera (A6 i M50) i tren de rodalies.
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
Immobles similars Las Rozas
-
Las Rozas
Casa / vil·la de 309m² en venda a Las Rozas, Madrid
- Dormitoris 3
- Plànol 309m²
- Dimensions del terreny 1.075m²
Las RozasCasa / vil·la de 553m² en venda a Las Rozas, Madrid
- Dormitoris 7
- Plànol 553m²
- Dimensions del terreny 2.859m²
Las RozasCasa / vil·la de 455m² en venda a Las Rozas, Madrid
- Dormitoris 5
- Plànol 455m²
- Dimensions del terreny 800m²
Las RozasCasa / vil·la de 213m² en venda a Las Rozas, Madrid
- Dormitoris 4
- Plànol 213m²
- Finalització Q4 2026
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu