
Pis en excel·lents condicions de 2 dormitoris en venda a Las Rozas, Madrid
- Dormitoris 2
- Cambres de bany 1
- Plànol 126m²
En venda meravellós pis a Las Rozas (Madrid), amb dues habitacions i situat en una urbanització amb piscina i pista de pàdel
Característiques principals del
- Vistes a les muntanyes
- Terrassa
- Piscina
- Ascensor
- Pista de pàdel
- Llum natural
- Aparcament
- S'accepten mascotes
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Aire condicionat
- A prop del transport públic
- Plànol 126m²
El que heu de saber d'aquest pis
Lucas Fox ofereix en exclusiva aquest meravellós pis de 78 m² construïts amb garatge i traster. Se situa a la tercera i última planta d'un edifici en una urbanització tancada, tranquil·la, cuidada i ben situat.
Es troba a 6 minuts de l'estació de Renfe de Pinar de les Rozas, a 4 minuts de la sortida a les carretes principals, com la M-50 i la A-6, ia prop dels centres comercials de Las Rozas Village i de Heron City.
El pis destaca per la seva fantàstica ubicació i excel·lent distribució. El seu bonic saló menjador té accés a una terrassa privada, perfecta per gaudir de l´aire lliure d´aquells moments assolellats. D'altra banda, compta amb una preciosa cuina amb accés a un safareig, dos dormitoris amb armaris de paret i un fantàstic bany.
Les zones comunes tenen una piscina envoltada d'espai verd, una pista de pàdel i una zona de joc infantil.
A més, disposa d´una àmplia plaça de garatge i un gran traster.
En definitiva, aquest habitatge és ideal tant per a inversors com per a famílies que busquin viure a la zona nord-oest de Madrid, en una esplèndida zona residencial i comercial amb tots els serveis ia la millor zona de Parc Empresarial.
Poseu-vos en contacte amb nosaltres per concertar una visita o per obtenir més informació.
Captació exclusiva
Propietat només disponible a Lucas Fox

Distribució del pis
Interior
- Rebedor
- Saló menjador
- Cuina
- Dos dormitoris
- Un bany
- Terrassa privada
- Safareig
Exterior
- Garatge
- Traster
Las Rozas, Madrid: Ubicació y localitzaciò de este pis en Las Rozas, Madrid
Aquest pis se situa a Las Rozas, una prestigiosa zona de Parc Empresarial, al nord-oest de Madrid ia poca distància a peu dels centres comercials de Heron City i de Las Rozas Village. Ofereix un estil de vida excel·lent i una bona infraestructura, a més d'un entorn verd i natural.
El complex es troba en una zona d´urbanitzacions, a prop de l´estació de tren de rodalies i amb fàcil accés a diverses carreteres, centres comercials i centres d´oci on poder gaudir en companyia.
Immobles similars Las Rozas
-
Las Rozas
Pis de 56m² en venda a Las Rozas, Madrid
- Dormitoris 1
- Plànol 56m²
- Terrassa 36m²
- Finalització Q4 2026
Las RozasPis de 86m² en venda a Las Rozas, Madrid
- Dormitoris 2
- Plànol 86m²
- Terrassa 11m²
- Finalització Q4 2025
Las RozasPis de 94m² en venda a Las Rozas, Madrid
- Dormitoris 2
- Plànol 94m²
- Terrassa 15m²
- Finalització Q4 2025
Las RozasPis de 344m² en venda a Las Rozas, Madrid
- Dormitoris 4
- Plànol 344m²
- Dimensions del terreny 524m²
Las RozasPis de 97m² en venda a Las Rozas, Madrid
- Dormitoris 2
- Plànol 97m²
- Terrassa 14m²
- Finalització Q4 2026
Las RozasPis de 107m² en venda a Las Rozas, Madrid
- Dormitoris 2
- Plànol 107m²
- Terrassa 11m²
- Finalització Q4 2026
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu