POZ45699
985.000 €
Casa / Vil·la en venda
POZ45699
985.000 €
Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la en excel·lents condicions de 6 dormitoris en venda a Boadilla Monte

  • Dormitoris 6
  • Cambres de bany 6
  • Plànol 542m²
  • Dimensions del terreny 1.798m²

Excepcional vila independent de 542 m², sobre una gran parcel·la consolidada, en venda en una zona privilegiada dins de la prestigiosa urbanització de Villafranca del Castillo, al costat del col·legi internacional SEK, a tan sols 15 minuts de Madrid.

Característiques principals de la

  • Terrassa
  • Piscina
  • Jardí
  • Gimnàs
  • Garatge
  • Llum natural
  • Vista panoràmica
  • Vestidor
  • Traster
  • Sistema d'alarma
  • Seguretat
  • Llar de foc
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Entrada de servei
  • Cuina equipada
  • Comunitat tancada
  • Calefacció
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • Accés habilitat per a cadires de rodes
  • A prop dels col·legis internacionals
  • A prop del transport públic
  • Plànol 542m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Lucas Fox es complau a presentar aquesta majestuosa casa de sis dormitoris, situada al nord-oest de Madrid, pertanyent al districte Villanueva de la Cañada, a escassos 18 minuts de la capital on trobés el seu recés de pau i tranquil·litat.

La casa està situada en una zona privilegiada dins de la prestigiosa urbanització de Villafranca del Castillo, al costat del col·legi internacional SEK i molt ben comunicada. L'habitatge té una ubicació molt còmoda i funcional per al dia a dia a la urbanització. Se situa en un dels carrers proper a la prada, ben comunicada per transport públic, amb fàcil accés a les carreteres principals, escoles, supermercats ia la universitat.
L´habitatge es troba en bon estat, per oferir el màxim luxe i confort. Compte amb una perfecta orientació sud-oest amb grans finestrals i ofereix vistes clares a la zona residencial de Villafranca del Castell. La llum és l'element protagonista a cadascun dels espais.

La vila es distribueix en tres plantes.

A la planta principal, trobem un ampli rebedor que dóna pas a totes les estances d'aquesta planta. A l'esquerra, tenim un ampli i lluminós despatx, un dormitori amb bany privat i una sala de cinema que es comunica amb un ampli saló distribuït en diversos ambients, amb llar de foc que aporta gran confort a l'estada i grans finestrals amb accés al jardí . A continuació, es disposa el menjador, però separat per una porta, per a més independència i privadesa. Finalment, es presenta una àmplia cuina amb entrada independent, bugaderia, dormitori de servei i bany complet, ideal per a famílies que tinguin servei domèstic.

Accedim a la primera planta per una lluminosa escala que ens porta a un ampli distribuïdor que té un gran finestral que aporta molta llum a l'estada. En aquesta planta, ens trobem la zona de descans amb quatre dormitoris amplis amb bany privat. El dormitori principal està format per un ampli i còmode vestidor, un ampli bany privat i sortida a una gran terrassa amb vistes al meravellós i acollidor jardí.

A la planta semisoterrani, trobem una zona diàfana amb un gran saló i traster.

Tot l´habitatge té aire condicionat, gas natural i zona d´entrada amb aparcament per a quatre cotxes.

Pel que fa a l'exterior, la casa s'ubica a una parcel·la de 1.798 m² que envolta l'habitatge i amb diverses zones de gaudi a l'aire lliure. Ofereix un ampli jardí, perfectament cuidat i enjardinat, amb gespa i arbres, una zona de barbacoa i la zona de la piscina.

En resum, aquesta casa independent de tres plantes combina comoditat, luxe i un disseny acurat per crear una llar espaiosa i elegant. És ideal per a una família que busca espai i privadesa, així com una vida luxosa en un entorn tranquil.

Poseu-vos en contacte amb Lucas Fox per correu electrònic o per telèfon per concertar una visita i veure la vila amb els vostres propis ulls. Estem disponibles 7 dies a la setmana per adaptar-nos a les necessitats dels nostres clients. També podeu visitar el nostre Lucas Fox Property Lounge recentment inaugurat a l'avinguda d'Europa 38, Pozuelo, on podrem conèixer les vostres necessitats en més detall i ajudar-vos a trobar la vostra casa o inversió perfecta.

Casa / Vil·la en venda
POZ45699 Casa / Vil·la en venda

Distribució de la casa / vil·la

Planta principal

  • Rebedor
  • Despatx
  • Lavabo de cortesia
  • Saló-menjador amb sortida al jardí
  • Cuina amb office
  • Dormitori amb bany privat
  • Dormitori de servei amb bany complet
  • Sala d'estar i gimnàs

Primera planta

  • 3 dormitoris amb bany privat
  • Dormitori principal amb un ampli vestidor i bany privat
  • Ampli rebedor

Planta semisoterrani

  • Ampli saló i traster

Boadilla del Monte, Madrid: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Boadilla del Monte, Madrid

Villafranca del Castillo és una de les urbanitzacions de luxe més boniques de Madrid per les seves àmplies zones verdes i vivendes unifamiliars, amb vigilància 24 hores amb cotxes patrulla. Té un parc al centre de la urbanització de més de 2 quilòmetres de llarg per fer agradables passejades i gaudir de la natura. És una antiga finca de caça i es poden fer rutes pel que ara és el parc natural del riu Guadarrama, que està protegit i no es poden construir més habitatges.

Compte amb dos col·legis, el Zola i el Col·legi Internacional SEK El Castillo i la coneguda universitat Camilo José Cela. A les mateixes instal·lacions de la universitat es pot gaudir d'un magnífic club privat amb espectaculars instal·lacions: piscina coberta de 25 metres, gimnàs, sauna, pistes de tennis i pàdel, escola d'equitació.

L'excel·lent camp de golf la Dehesa es troba al municipi i triguen uns 15 minuts a arribar. A la mateixa distància, es troba la Universitat Alfonso X El Sabio. No lluny també hi ha la Universitat Francisco de Vitòria.

La urbanització compta amb un centre comercial amb tots els serveis, com a farmàcia, supermercat, veterinari, restaurants, mentre altres comoditats també són a prop com una parròquia, un centre cultural, un centre de salut públic i un de privat.

Aquesta urbanització és a escassos 10 minuts amb cotxe de Majadahonda i Las Rozas i el centre comercial Gran Plaza 2. Passen dues autovies per les dues entrades d'accés a la urbanització, la M-503 i M-509. A 5 minuts hi ha l'hospital universitari Puerta de Hierro, modern i innovador.

POZ45699
985.000 €
Casa / Vil·la en venda

Immobles similars Boadilla del Monte

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu