MEN14032 1.200.000 € Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la de 4 dormitoris en venda a Ciutadella, Illes Balears

  • Dormitoris 4
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 376m²
  • Dimensions del terreny 113m²

Oportunitat de casa senyorial amb local comercial i dos garatges privats al cor del nucli històric de Ciutadella de Menorca.

Característiques principals de la casa / vil·la

  • Terrassa
  • Garatge
  • Sostres alts
  • Vistes a la ciutat
  • Traster
  • Safareig
  • Finestres de doble vidre
  • Cuina equipada
  • Plànol 376m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Lucas Fox presenta aquesta gran oportunitat d'inversió d'adquirir una casa senyorial de 294 m² amb terrassa i 82 m² entre un local comercial i dos garatges privats al cor del nucli històric de Ciutadella de Menorca.

Lhabitatge es distribueix en quatre plantes. L'entrada ens dóna la benvinguda amb un ampli vestíbul amb sostres alts de voltes de marès que connecta amb un dels garatges. A través de l´àmplia escala arribem a la primera planta on trobem un despatx obert, des d´aquí arribem al saló molt lluminós que connecta amb un ampli menjador, contigu a un altre més petit i proper a la cuina office amb zona de safareig. Un dormitori doble i un bany completen aquesta planta.

A la segona planta tenim els altres dos dormitoris dobles i un ampli espai diàfan destinat a estudi que es podria descobrir en part per donar més metres a la terrassa molt acollidora i assolellada. En aquesta planta trobem a més l'accés a tres amplis espais golfes per a diferents usos.

Contigu a la casa disposem d´un local comercial actualment llogat i l´altre garatge.

Sens dubte, una molt bona oportunitat d'adquirir una casa per viure tot l'any, o passar temporades amb família i/o amics en ple nucli històric de la ciutat, per reformar-la al seu gust i amb la comoditat de comptar amb dos garatges, una cosa impensable actualment al nucli històric.

Poseu-vos en contacte amb nosaltres per a més informació, o per concertar una visita.

Casa / Vil·la en venda

Distribució de la casa / vil·la

Planta baixa

  • Entrada
  • Garatge connectat a la casa

Primera planta

  • Despatx obert
  • Saló
  • Ampli menjador
  • Menjador
  • 1 dormitori doble
  • 1 bany

Segona planta

  • 2 dormitoris dobles
  • 1 bany
  • Sala diàfana destinada a estudi
  • Terrassa

Altell

  • 3 Sales golfes

Lateral de la casa

  • Local comercial
  • Garatge

Ciutadella de Menorca, Illes Balears: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Ciutadella de Menorca, Illes Balears

La casa té accés a diversos carrers de vianants del nucli històric de Ciutadella de Menorca. Es troba molt proper a la catedral, museu, esglésies i palaus de la zona, així com a la zona de botigues, restaurants, comerços i del port.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble E

MEN14032 1.200.000 € Casa / Vil·la en venda