
Pis d'obra nova de 3 dormitoris amb 13m² terrassa en venda a Ibiza ciutat, Eivissa
- Dormitoris 3
- Cambres de bany 2
- Plànol 100m²
- Terrassa 13m²
Aquesta propietat forma part de ND JESUS III Pisos, Ibiza ciutat, Eivissa. Veure més detalls sobre aquesta promoció i cadascuna de les seves propietats
Una promoció d'obra nova de Pisos en venda a Ibiza ciutat, Eivissa amb preus des de 560,000 €
Oportunitat única d'adquirir un pis d'obra nova a prop d'Eivissa, a una zona tranquil·la, a 10 minuts de la bonica badia de Talamanca.
Es tracta d'una comunitat petita i fàcil de mantenir, amb el que és bo de viure en comunitat però prou petita per viure en plena tranquil·litat.
Aquesta nova promoció ofereix 10 pisos, és a dir, 4 baixos, 4 primers i 2 àtics. Els baixos de 100 m² ofereixen 3 dormitoris, 2 banys, saló-menjador amb cuina de planta oberta i una terrassa de 13 m². S'hi afegeix un jardí de més de 120 m² amb piscina privada.
Els primers tenen la mateixa distribució que els baixos, però sense jardí.
Els àtics són molt més amplis amb un total de 154 m². Ofereixen 3 dormitoris amb banys privats, un lavabo, safareig i el saló-menjador amb la cuina de planta oberta. A més, compta amb una terrassa enorme de 63 m² per poder passar els dies d'estiu a l'exterior i un solàrium privat de 158 m² amb piscina infinita. Per tot això, resulta un lloc perfecte per desconnectar i gaudir de l'estil de vida eivissenc.
Tots els habitatges tenen acabats d'alta qualitat, amb materials del grup Porcelanosa i amb un disseny molt bonic.
La llicència està ja atorgada i els pisos es lliurarien al Q2 de 2024.
No dubteu a consultar-nos per qualsevol dubte que us pugui sorgir.
Característiques
- Jardí
- Piscina
- Aparcament
- Aire condicionat
- Balcó
- Cuina equipada
- Exterior
- Obra nova
- Plànol 100m²
Ubicació
Aquesta promoció d'obra nova se situa a la localitat de Jesús, a 10 minuts de la Talamanca idíl·lica ia 10 minuts de la ciutat d'Eivissa. A més, ofereix tot el necessari per al seu dia a dia a prop per a més comoditat.
Immobles similars Eivissa
-
Santa Eulalia
Àtic de 152m² en venda a Santa Eulalia, Eivissa
- Dormitoris 2
- Plànol 152m²
- Finalització Q3 2024
Santa EulaliaPis de 153m² en venda a Santa Eulalia, Eivissa
- Dormitoris 3
- Plànol 153m²
- Terrassa 25m²
- Finalització Q1 2025
Barcelona ciutat, El RavalPis de 67m² en venda a El Raval, Barcelona
- Dormitoris 2
- Plànol 67m²
- Terrassa 12m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu