
Masia de 4 dormitoris en venda a La Sella, Costa Blanca
- Dormitoris 4
- Cambres de bany 2
- Plànol 220m²
- Dimensions del terreny 1.300m²
Impressionant finca d'un sol nivell amb casa d'hostes independent, amb boniques vistes a la muntanya del Montgó, situada entre Jesús Pobre i Pedreguer.
Característiques
- Vistes a les muntanyes
- Piscina
- Jardí
- Propietat d'època
- Llum natural
- Vistes
- Traster
- Safareig
- Renovat
- Plafons solars
- Llar de foc
- Finestres de doble vidre
- Cuina equipada
- Calefacció
- Aire condicionat
- Plànol 220m²
Descripció de l'immoble
Aquesta propietat d'estil de masia tradicional està plena d'encant. S'ha actualitzat per oferir comoditats modernes com ara aire condicionat i calefacció central de gas, però conserva les característiques originals com ara detalls de pedra natural, terres de terracota originals i portes de fusta pesades.
La distribució és la següent: portes d'entrada amb calçada, portes de fusta que s'obren al pati interior. Cuina rústica totalment equipada que dóna a la terrassa envidrada de la naya, actualment utilitzada com a menjador, acollidor saló amb estufa de llenya, dos dormitoris dobles ambdues amb portes a l'exterior, habitació individual, bany i traster.
També hi ha una casa d'hostes independent que ofereix una naya vidriada (actualment s'utilitza com a terrassa), dormitori doble i bany privat, a més d'un traster i espai de forn.
L'exterior ofereix uns jardins cuidats, una piscina de 8x4m, una terrassa coberta de vinya, un pou de gespa exuberant, un dipòsit d'aigua i un cobert de fusta per a l'emmagatzematge.
Els extres inclouen: subministrament d'aigua de xarxa i agrícola, aire condicionat, calefacció central i molt aparcament fora de la carretera.
Tots situats a 20 minuts caminant del centre de Jesús Pobre, i a poca distància amb cotxe dels pobles de Gata de Gorgos, Pedreguer, el centre comercial La Marina i el camp de golf La Sella. Fàcils connexions per carretera amb l'AP-7 amb els aeroports d'Alacant i València a poc més d'1 h amb cotxe.

Extres
- Propietat d'un sol nivell
- Casa d'hostes independent
- Parcel·la plana
- Vistes a la muntanya
- Aire condicionat
- Calefacció central
- Panells solars
- Jardins madurs
- Característiques tradicionals
- A prop de les comoditats
Distribució
Casa principal
- Cuina totalment equipada
- Menjador
- Sala d'estar
- Bany
- Dormitori doble
- Dormitori individual
- Dormitori doble
Allotjament independent
- Terrassa vidriada
- Dormitori doble
- Bany
- Traster
Caseta de jardí (de fusta)
Ubicació
Tots situats a 20 minuts caminant del centre de Jesús Pobre, i a poca distància amb cotxe dels pobles de Gata de Gorgos, Pedreguer, el centre comercial La Marina i el camp de golf La Sella. Fàcils connexions per carretera amb l'AP-7 amb els aeroports d'Alacant i València a poc més d'1 h amb cotxe.
Immobles similars La Sella
-
Jesús Pobre
Casa / vil·la de 204m² en venda a Jesús Pobre, Costa Blanca
- Dormitoris 3
- Plànol 204m²
- Dimensions del terreny 1.790m²
JáveaCasa / vil·la de 238m² en venda a Jávea, Costa Blanca
- Dormitoris 5
- Plànol 238m²
- Dimensions del terreny 1.130m²
Finestrat / Sierra CortinaCasa / vil·la de 283m² en venda a Finestrat, Costa Blanca
- Dormitoris 3
- Plànol 283m²
- Dimensions del terreny 439m²
JáveaCasa / vil·la de 196m² en venda a Jávea, Costa Blanca
- Dormitoris 4
- Plànol 196m²
- Dimensions del terreny 740m²
JáveaCasa / vil·la de 153m² en venda a Jávea, Costa Blanca
- Dormitoris 3
- Plànol 153m²
- Dimensions del terreny 1.095m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu