Pis de disseny amb 3 dormitoris en una planta alta en venda a Alacant.
Característiques principals del pis
- Vistes al mar
- Terrassa
- Servei de consergeria
- Garatge
- Ascensor
- Llum natural
- Safareig
- Muntacàrregues
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Calefacció
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- Accés habilitat per a cadires de rodes
- Plànol 354m²
El que heu de saber d'aquest pis
Lucas Fox presenta aquest exclusiu pis a la setzena planta de l'emblemàtic edifici Alacant, en plena avinguda Doctor Gadea d'Alacant, una ubicació privilegiada.
L'habitatge compta amb superfície de 350 m² i gràcies a la seva alçada, rep abundant llum natural i ofereix excel·lents vistes a la ciutat.
Compte amb proposta de renovació integral, signada Volta, estudi d'arquitectura i interiorisme de reconegut prestigi a Alacant. A la proposta, s'ofereix una distribució pensada a maximitzar l'espai, eliminar barreres visuals i oferir connexions fluides amb els espais exteriors. Al projecte contempla un disseny modern, en tons neutres i clars, amb grans finestrals que permeten l'entrada de lluminositat abundant.
La distribució inclou un saló-menjador amb la cuina de planta oberta amb península i amb tot el mobiliari i equipament. La zona de nit compta amb tres dormitoris amb banys i vestidors privats. A més, compta amb dos espais de terrassa.
Poseu-vos en contacte per a més informació.

Distribució del pis
- Saló-menjador
- Cuina oberta
- 3 dormitoris amb banys privats i vestidors
- 2 terrasses
Alicante ciudad, Costa Blanca: Ubicació y localitzaciò de este pis en Alicante ciudad, Costa Blanca
Aquest habitatge es troba a l'avinguda Doctor Gadea, una de les zones residencials més exclusives i cobejades d'Alacant, coneguda pels elegants edificis, el bulevard arbrat i la ubicació privilegiada. Se situa a poca distància a peu de la plaça de Calvo Sotelo i l'avinguda Maisonnave, per la qual cosa ofereix fàcil accés a botigues d'alta gamma, els millors restaurants i serveis essencials.
Aquesta prestigiosa avinguda està perfectament comunicada, amb múltiples parades d'autobús i l'estació de tramvia de Estels a poca distància a peu, que dóna accés directe a la platja de Sant Joan, l'aeroport i les zones circumdants. A més, és a 3 minuts a peu de l'Esplanada i de la platja del Postiguet, per la qual cosa és ideal per a aquells que vulguin gaudir de la vida de la ciutat amb un toc de luxe costaner.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Consum d'energia : E
Emissions : E
Immobles similars Alicante
No és exactament el que busca?