VIL43001
425.000 €
Casa / Vil·la en venda
VIL43001
425.000 €
Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la de 5 dormitoris amb 70m² terrassa en venda a Vilanova i la Geltrú

  • Dormitoris 5
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 203m²
  • Terrassa 70m²

Bonica casa adossada de 5 dormitoris, amb garatge i terrassa en venda a la tranquil·la zona de l'Aiguacuit, a Vilanova i la Geltrú.

Característiques principals de la

  • Vistes a les muntanyes
  • Terrassa
  • Garatge
  • Llum natural
  • Vistes a la ciutat
  • Vistes
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Barbacoa
  • Balcó
  • Plànol 203m²
  • Superfície construïda 203m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Lucas Fox presenta aquesta bonica casa adossada ubicada a la tranquil·la zona de l'Aiguacuit, a prop del centre, de serveis i comerços a Vilanova i la Geltrú.

Lhabitatge es distribueix en tres plantes. En entrar a l'habitatge, a la planta baixa, hi trobem un rebedor que ens dóna accés a un gran garatge amb capacitat per a dos cotxes amb una petita cuina, ideal per aprofitar l'espai exterior. Disposa d´una àmplia terrassa de 60 m², on s´inclou una pràctica barbacoa d´obra i espai suficient per poder instal·lar una piscina, perfecta per relaxar-se en qualsevol època de l´any. Una zona estupenda per passar grans estones en família.

A la primera planta, ens rep un lluminós saló-menjador exterior, amb un balcó, ideal per posar una taula amb dues cadires i gaudir de la tranquil·litat que ens brinda la zona. A més, gaudeix d´una gran cuina office independent, amb balcó. Està equipada amb vitroceràmica, forn, microones i rentavaixelles. Aquesta planta, a més, disposa d´un bany complet amb banyera.

A la segona planta, hi ha la zona de nit, distribuïda de la següent manera: dos dormitoris dobles, tots dos amb armaris encastats i sortida a una terrassa compartida, dos dormitoris individuals i un bany complet amb plat de dutxa.

Finalment, accedim a la darrera planta que ens dóna pas a una gran estada amb golfes, amb espai d'emmagatzematge i amb opció a destinar a diversos usos com dormitori o sala polivalent. Té accés a una terrassa de 10 m².

L'habitatge disposa de fusteria d'alumini amb doble vidre amb cambra, terra de parquet i calefacció central de gas. Està llesta per entrar a viure i gaudeix d'una bona orientació.

Cal destacar que es tracta d'un habitatge ideal com a primera o segona residència, així com per a aquells que vulguin gaudir de la tranquil·litat. La casa està ubicada en una zona residencial, propera a comerços i col·legis.

Poseu-vos en contacte amb nosaltres per obtenir més informació o concertar una visita.

Casa / Vil·la en venda
VIL43001 Casa / Vil·la en venda

Distribució de la casa / vil·la

Planta baixa

  • Rebedor
  • Garatge amb capacitat per a 2 cotxes
  • Cuina
  • Terrassa de 60 m² amb barbacoa

Primera planta

  • Saló-menjador amb terrassa
  • Cuina independent amb balcó
  • Bany complet amb banyera

Segona planta

  • 2 dormitoris simples
  • 2 dormitoris dobles amb armari encastat i terrassa compartida
  • Bany complet amb plat de dutxa

Tercera planta

  • Sala golfes amb terrassa de 10 m²

Vilanova i la Geltrú, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Vilanova i la Geltrú, Barcelona

Vilanova i la Geltrú és la capital de la comarca del Garraf, amb un destacat centre històric, espais verds, rambla i passeig marítim. Hi trobem la principal activitat comercial i de serveis de la comarca, universitat politècnica, instituts de secundària, escoles públiques i privades, hospital comarcal, centres de salut públics i privats, residències de gent gran, bombers, policia, biblioteques, centres cívics, poliesportius , auditori, teatres i molt més.

Presumeix de més de 7 quilòmetres de costa, així com de platges de sorra fina molt adequades per al bany, tranquil·les, espaioses i ideals per practicar qualsevol esport nàutic.

Distàncies:
  • A 5 minuts amb cotxe del centre
  • A 5 minuts amb cotxe de la platja
  • Accés a la C-32 ia l'AP-7
  • A 30 minuts amb cotxe de Barcelona
  • A 10 minuts amb cotxe de Sitges
VIL43001
425.000 €
Casa / Vil·la en venda

Immobles similars Vilanova i la Geltrú

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu