Encantador pis d´obra nova de 3 dormitoris amb 20 m² de terrassa en venda a Vilanova i la Geltrú
Característiques principals del pis
- Vistes a les muntanyes
- Piscina
- Jardí
- Ascensor
- Llum natural
- Terrassa comunitària
- Vistes a la ciutat
- Sistema d'alarma
- Saló de bellesa
- Parc infantil
- Obra nova
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Comunitat tancada
- Calefacció
- Balcó
- Aire condicionat
- Accés habilitat per a cadires de rodes
- Plànol 88m²
- Superfície construïda 88m²
- Superfície útil 77m²
El que heu de saber d'aquest pis
Lucas Fox presenta aquest espectacular pis d´obra nova en venda a Vilanova.
En accedir-hi, ens dóna la benvinguda un rebedor acollidor que compta amb armari encastat, ideal com a zona d'emmagatzematge. A continuació, ens dóna pas per una banda al saló-menjador ple de llum natural, perfecte per gaudir de moments de relax o per rebre els teus convidats. La cuina tipus office, totalment equipada, s'integra perfectament al saló. A l'altra banda, la propietat compta amb dos dormitoris dobles i un bany complet. El dormitori principal, amb el seu propi bany complet, compta amb accés independent a l'espectacular terrassa, on podreu gaudir de vistes i moments de tranquil·litat. A més, s'ofereix una terrassa gran, ideal per gaudir a l'aire lliure, prendre el sol o compartir sopars.
La zona comunitària ofereix el millor de la vida en comunitat, amb piscina per relaxar-se i un parc infantil on els més petits poden jugar i gaudir. A més, el pis ofereix dues places d'aparcament i traster opcional.
Poseu-vos en contacte per a més informació.

Distribució del pis
- Rebedor
- Saló-menjador
- Cuina
- 2 dormitoris dobles
- Bany complet
- Dormitori amb bany complet i sortida independent a terrassa
- Terrassa
- Zona comunitària: piscina i parc infantil
Vilanova i la Geltrú, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de este pis en Vilanova i la Geltrú, Barcelona
La propietat gaudeix d'una ubicació privilegiada a una zona tranquil·la i ben connectada. A només uns minuts a peu, hi ha la platja de Ribes Roges, una extensa platja de sorra per relaxar-se o practicar esports aquàtics. A poca distància a peu també hi ha el parc de Ribes Roges, un ampli espai verd ideal per a passejades, activitats a l'aire lliure i moments d'esbarjo. És el lloc perfecte per gaudir de la natura sense sortir de la ciutat.
L'estació de tren de Vilanova i la Geltrú és a tocar, cosa que facilita l'accés a Barcelona i altres localitats properes. Així, la ubicació resulta una excel·lent opció tant per als que treballen a la ciutat com pels que busquen gaudir de l'entorn costaner.
Als voltants, la zona compta amb diverses escoles, ideal per a famílies. A més, la propietat és a pocs minuts del centre, amb variada zona de lleure amb bars, restaurants, cafeteries i botigues. La zona també està ben equipada amb serveis bàsics, com ara supermercats, centres de salut i altres comerços, cosa que fa que la vida diària sigui còmoda i accessible. Sens dubte, aquesta ubicació ofereix la combinació perfecta de tranquil·litat, serveis i proximitat a la platja.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
Immobles similars Vilanova i la Geltrú
No és exactament el que busca?