
Casa / Vil·la en excel·lents condicions de 5 dormitoris en venda a Sitges Town
- Dormitoris 5
- Cambres de bany 4
- Dimensions 199m²
- Dimensions del terreny 128m²
Autèntica casa de pescadors en venda, amb llicència de lloguer turístic i ascensor, situada a només 100 metres de l'bulevard i de la mar, llista pra entrar a viure.
Aquesta bonica i autèntica casa de pescadors data de 1900 i està llista per entrar a viure. Se situa en el centre de Sitges, a prop de el bulevard, la platja, botigues, bars, restaurants i tots els altres serveis que Sitges ofereix. L'habitatge, que anteriorment era un petit Bed & Breakfast boutique, ha estat completament renovada i actualitzada d'acord amb els estàndards actuals, encara que respectant gran quantitat d'elements originals.
A l'entrar, la planta baixa ofereix un saló amb llar de foc, un menjador amb accés a un pati exterior amb jacuzzi, una cuina totalment equipada i un lavabo de cortesia.
Una planta més amunt trobem un dormitori doble amb bany privat, un segon dormitori i un bany. La segona planta acull tres dormitoris i dos banys addicionals. La planta superior inclou un segon saló amb cuina i accés a una gran terrassa exterior amb boniques vistes de la ciutat, així com una sala addicional. L'immoble compta a més amb un ascensor per a més comoditat. Així mateix, hi ha la possibilitat d'adquirir una plaça d'aparcament per a dos cotxes a prop de l'habitatge.
Una casa ideal situada en una ubicació privilegiada al centre de Sitges. Es tracta d'una opció perfecta per viure tot l'any i treballar des de casa, per utilitzar com a residència de cap de setmana o vacances o també com a inversió, ja que ve amb la cobejada llicència de lloguer turístic per a contractes de curta o llarga durada.
Característiques
- Ascensor
- Característiques d'època
- Llum natural
- A prop del transport públic
- A prop dels col·legis internacionals
- Accés habilitat per a cadires de rodes
- Aire condicionat
- Alarma
- Armaris encastats
- Balcó
- Calefacció
- Cuina equipada
- Exterior
- Llar de foc
- Llicència de lloguer
- Renovat
- Zona chill-out
Distribució
planta baixa
- Saló amb llar de foc
- cuina
- Menjador amb accés a pati exterior
- Lavabo de cortesia
primera planta
- Dormitori principal amb bany privat
- segon dormitori
- Bany
segona planta
- 3 dormitoris
- 2 banys
darrera planta
- Cuina amb saló
- sala
- terrassa
Ubicació
Aquesta fantàstica casa en venda està situada al cor de Sitges, en un carrer lateral amb boniques cases adossades que donen a la passejada de la Ribera, vorejat de palmeres i molt a prop de la mar.
Sitges és una petita ciutat a uns 40 km a sud-oest de Barcelona que és coneguda mundialment pel seu Festival de Cinema i Carnaval. Es troba en un bonic entorn entre els turons de el parc natural de Garraf i la Mediterrània. És famosa per les seves platges, gastronomia, llocs d'oci nocturo, camps de golf, ports esportius i llocs històrics.
Certificat d'eficiència energètica
Immobles similars Sitges
-
Sitges, Sitges Town / Sant Sebastian / Aiguadolç
Casa / Vil·la de 125m² en venda a Sitges Town, Barcelona
- Dormitoris 4
- m2 edificats 125m²
- Terrassa 13m²
-
Sitges, Sitges Town / Sant Sebastian / Aiguadolç
Pis de 95m² en venda a Sitges Town, Barcelona
- Dormitoris 3
- m2 edificats 95m²
- Terrassa 45m²
-
Sitges, Sitges Town / Sant Sebastian / Aiguadolç
Pis de 94m² en venda a Sitges Town, Barcelona
- Dormitoris 3
- m2 edificats 94m²
- Terrassa 12m²
-
Sitges, Sitges Town / Sant Sebastian / Aiguadolç
Pis de 83m² en venda a Sitges Town, Barcelona
- Dormitoris 3
- m2 edificats 83m²
- Terrassa 7m²
-
Sitges, Sitges Town / Sant Sebastian / Aiguadolç
Pis de 77m² en venda a Sitges Town, Barcelona
- Dormitoris 2
- m2 edificats 77m²
- Terrassa 63m²
-
Sitges, Sitges Town / Sant Sebastian / Aiguadolç
Pis de 82m² en venda a Sitges Town, Barcelona
- Dormitoris 3
- m2 edificats 82m²
- Terrassa 7m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu