Reservado
STC43307
865.000 €
Àtic en venda
STC43307
865.000 €
Àtic en venda

Àtic en excel·lents condicions de 4 dormitoris amb 64m² terrassa en venda a Sant Cugat

  • Dormitoris 4
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 138m²
  • Terrassa 64m²

Preciós àtic de 4 dormitoris amb gran terrassa de 64m amb vistes panoràmiques, piscina, 2 places d'aparcament i traster en venda en un edifici de 2017 a Sant Cugat.

Característiques principals del

  • Vistes a les muntanyes
  • Terrassa
  • Piscina
  • Ascensor
  • Llum natural
  • Edifici modernista
  • Aparcament
  • Zona chill-out
  • Vistes a la ciutat
  • Vistes
  • Vista panoràmica
  • Sistema d'alarma
  • Obra nova
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina oberta
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Aire condicionat
  • Plànol 138m²
  • Superfície construïda 138m²

El que heu de saber d'aquest àtic

Lucas Fox presenta en exclusiva aquest magnífic i assolellat àtic de 138 m² amb una terrassa de 64 m² amb vistes panoràmiques, situat en una comunitat de només cinc veïns amb piscina i jardí. L'edifici es va construir l'any 2017, amb bons acabats i amb els darrers estàndards de construcció.

Se situa en una de les millors zones residencials de Sant Cugat del Vallès, envoltada de zones verdes, com ara el Parc Central i prop de tots els serveis.

L´àtic es distribueix en dues plantes més la terrassa. En accedir a l'habitatge, passem al saló-menjador molt ampli i assolellat i disposa de cuina oberta que està equipada amb tots els electrodomèstics. Des del saló, tenim accés a dos dormitoris i un bany amb dutxa a la mateixa planta.

A la planta inferior, baixant per una escala, s'ofereix un dormitori amb bany privat i un altre dormitori amb armari encastat que actualment es destina a despatx.

Al terrat, es disposa la terrassa privada de 64 m² amb espectaculars vistes panoràmiques de Sant Cugat i el Tibidabo. És perfecta per passar una estona amb el menjar o relaxar-vos amb la família o amics. Una terrassa de luxe, sense veïns al costat. També hi ha una zona d'aigües oculta per rentar i assecar la roba.

Hi ha la possibilitat d'instal·lar plaques solars a la teulada superior. El pis té calefacció per terra radiant, així com aire condicionat fred/calor.

El pis inclou al preu dues àmplies places d'aparcament i traster, amb carregador per a cotxe elèctric. Per finalitzar l´àtic disposa d´una bonica comunitat amb zones verdes i piscina.

Poseu-vos en contacte per a més informació.

Captació exclusiva

Propietat només disponible a Lucas Fox

Àtic en venda
STC43307 Àtic en venda

Extres

  • Àtic modern
  • Segona mà/perfecte estat
  • Terrassa de 64 m² amb vistes panoràmiques a Sant Cugat
  • Construït el 2017
  • Calefacció individual: terra radiant i aire fred/calent per conductes
  • Zona comunitària amb jardí i piscina (només 5 veïns)
  • Dues places daparcament i espai demmagatzematge

Distribució del àtic

Planta principal

  • Saló-menjador
  • Cuina oberta tipus americà
  • Bany
  • 2 dormitoris

Planta inferior

  • Dormitori amb bany complet privat
  • Dormitori (actualment despatx)

Altres

  • Terrassa de 64 m² amb vistes panoràmiques i safareig
  • 2 places daparcament grans i traster

Sant Cugat centre, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de este àtic en Sant Cugat centre, Barcelona

Aquest àtic se situa a una de les millors zones residencials de Sant Cugat del Vallès, el Parc Central. Està envoltat de zones verdes i és a prop del centre del poble, a només 5 minuts a peu de l'estació de tren i de tots els comerços.

Així mateix, gaudeix de fàcil accés als túnels de Vallvidrera que connecten amb la ciutat de Barcelona en 15 minuts ia l'autopista AP7 amb direcció a Girona o Tarragona.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble B

STC43307
865.000 €
Àtic en venda

Immobles similars Sant Cugat

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu