Espaiosa i lluminosa casa d´obra vista del 1987 amb 3 terrasses i jardí privat, disposa de 3 dormitoris dobles, un d´ells en suite, un individual, golfes, garatge, traster i zc enjardinada amb piscina, bar, gim, tennis i pàdel.
Característiques principals de la casa / vil·la
- Terrassa
- Piscina
- Jardí
- Pista de tennis
- Servei de consergeria
- Gimnàs
- Garatge
- Terres de marbre
- Pista de pàdel
- Parquet
- Llum natural
- Aparcament
- Zona chill-out
- Vistes
- Traster
- Sistema d'alarma
- Seguretat
- Safareig
- Pista de bàsquet
- Parc infantil
- Llar de foc
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Comunitat tancada
- Calefacció
- Balcó
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- Accés habilitat per a cadires de rodes
- A renovar
- A prop dels col·legis internacionals
- A prop del transport públic
- Plànol 343m²
- Superfície construïda 343m²
- Superfície útil 257m²
El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la
Excepcional casa d´obra vista cantonera adossada en una urbanització del 1987 amb control de seguretat les 24 hores durant tot l´any. Destaca la lluminositat i tranquil·litat de les estances, totes exteriors i amb molt bona orientació. A més, ofereix comoditats exclusives com un club privat amb jardí comunitari amb piscina i zona de jocs infantils, un gimnàs equipat amb màquines, vestuaris, banys, servei de cursets i casals d'estiu, frontó, pistes de tennis i pàdel.
S'accedeix a la casa a peu pla a través de la zona posterior del jardí pavimentat i la porta principal està sota un petit porxo. El rebedor amb vista sobre el saló dóna pas a un dormitori individual, ideal per a dormitori de convidats o despatx. Un lavabo de cortesia per donar servei a la zona de dia. La cuina és molt funcional, amb zona doffice, quadrada i amb finestrals a exterior. L´ampli saló menjador amb columnes decoratives té unes vistes panoràmiques sobre el jardí a sud i oest, així com sortida a peu pla al jardí a sud amb arbres. El saló disposa d´un armari encastat i de llar de foc.
A la planta primera trobem la zona de nit amb un dormitori doble en suite equipat amb armaris encastats, sortida a balcó a sud de 1 m2 i bany complet amb banyera rodona, dutxa, bidet i doble rentamans. Un dormitori doble a sud amb armari encastat. Passadís amb dos armaris. Un bany complet amb dutxa, bidet i armaris. Completa la planta un tercer dormitori doble amb armari encastat i balcó de 1 m2 a nord-est.
A la planta golfes es podria ubicar un cinquè dormitori doble. Aquest espai polivalent disposa d'armaris o prestatges mòbils, saló amb xemeneia, armari traster, una cambra amb la zona de rentat (podria instal·lar-se un bany) i sortida una terrassa de 14m2 a aquest amb zona d'emmagatzematge sota coberta.
A la planta soterrani s'ubica una sala de jocs amb billar, zona de sofàs amb barra de bar, també es podria fer servir per a home cinema. Al costat del celler amb espai d'emmagatzematge de vins. Al distribuïdor, sota l'escala, un ampli armari i l'accés al garatge privat per a 2-3 cotxes.
L'immoble disposa de calefacció per radiadors, aire condicionat amb Split només fred a la cuina ia les golfes fred-calor. Finestres d´alumini amb vidre climalit. Persianes motoritzades a balconeres del saló menjador. Terres de marbre a la zona de dia i parquet de roure massís als dormitoris i gres a cuina i banys, bany suite de marbre. Alarma.
Una casa amb terrasses espaioses i jardí ideal per a famílies, amb zona comunitària amb jardí i piscina i dues places d'aparcament en un dels millors barris d'Esplugues de Llobregat. Poseu-vos en contacte amb nosaltres per visitar aquesta propietat de luxe.

Distribució de la casa / vil·la
Planta baixa amb 54m2 de jardí i 29m2 de terrassa
- Accés per la terrassa
- Rebedor
- Dormitori individual
- Lavabo de cortesia
- Cuina amb office
- Passadís i escala
- Saló menjador amb xemeneia i sortida a jardí a nivell a sud de 54m2 amb arbres
Planta pis
- 1 dormitori doble en suite amb armaris encastats, balcó de 1 m2, bany amb banyera, dutxa i bidet
- Dormitori doble amb armaris de paret
- Passadís amb dos armaris
- 1 dormitori doble amb armari encastat i sortida a balcó de 1 m2
- Bany complet amb dutxa i bidet
Planta golfes
- Espai polivalent sota coberta inclinada amb armaris i xemeneia, podria ser un 5 dormitori, actualment saló i despatx
- Habitació de rentat i planxa
- Terrassa de 14m2
Planta soterrani
- 2 places daparcament en finca amb traster
- Armari sota escala
- Sala de billar, saló amb zona de bar i celler annex
Espai comunitari
- Zona comunitària amb jardí, piscina, bar i zona de jocs exterior
- Gimnàs, banys i vestidors
- Pistes de tennis i pàdel
Esplugues de Llobregat, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Esplugues de Llobregat, Barcelona
Aquest habitatge es troba al barri residencial de Ciutat Diagonal, a Esplugues de Llobregat, que destaca per casa seva unifamiliar en carrers tranquils i per la seva proximitat a Barcelona. L'habitatge està molt ben ubicat, proper als col·legis internacionals, hospital de Sant Joan de Deu, centre comercial de Finestrelles i els centres urbans d'Esplugues i Sant Just Desvern, que destaquen pels seus comerços i restaurants. És a prop de centres esportius d'alt standing i de centres docents internacionals i nacionals.
La zona està molt ben comunicada amb transport públic amb la ciutat de Barcelona (línies d'autobús, tramvia i metro en un futur proper). Finalment, gaudeix d´un fàcil accés a rondes per a sortides de Barcelona i ràpid accés al´aeroport.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
Immobles similars Esplugues de Llobregat
No és exactament el que busca?