GAV40407
2.100.000 €
Casa / Vil·la en venda
GAV40407
2.100.000 €
Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la d'obra nova de 5 dormitoris en venda a Bellamar, Barcelona

  • Dormitoris 5
  • Cambres de bany 4
  • Plànol 592m²
  • Dimensions del terreny 963m²

Exclusiva vila amb una parcel·la de 963 m² en venda una de les millors zones de Bellamar, Castelldefels.

Característiques principals de la

  • Terrassa
  • Piscina
  • Jardí
  • Garatge privat
  • Parquet
  • Llum natural
  • Aparcament
  • Vestidor
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Alarma
  • Aire condicionat
  • A prop dels col·legis internacionals
  • Plànol 592m²
  • Superfície construïda 592m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Aquesta luxosa casa està construïda sobre una parcel·la de 936 m² en un entorn privilegiat i amb una privadesa envejable.

Aquesta vila és de construcció moderna, amb les millors qualitats, com les vidrieres de grans dimensions. Gaudeix d'una privadesa absoluta, a més d'una excel·lent orientació, de manera que des de qualsevol de les estances de la casa, podreu gaudir d'una llum increïble.

Lhabitatge es distribueix en dues plantes. A la planta baixa ens rep un gran saló i seguit un menjador espaiós. Tot seguit trobem la seva àmplia cuina amb illa central. Aquesta zona de la casa ofereix sortida a l'exterior, perquè es pugui gaudir del seu meravellós jardí i la piscina espaiada. A més a més en aquesta planta baixa també trobem una habitació amb un lavabo.

A la primera planta hi trobem 5 dormitoris, que es poden convertir perfectament en 6, ja que l'espai ho permet i consta d'un total de 3 banys complets.

Entre els 5 dormitoris prèviament esmentats, trobem la màster suite amb el corresponent bany i un gran armari per emmagatzemar tot el necessari. La màster suite també té sortida a una gran terrassa que dóna lloc a les meravelloses vistes del jardí.

Aquesta propietat també consta d´un garatge privat, que té capacitat de 2-3 cotxes.

Poseu-vos en contacte avui mateix per obtenir més informació o per concertar una visita.

Casa / Vil·la en venda
GAV40407 Casa / Vil·la en venda

Bellamar, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Bellamar, Barcelona

Aquesta magnífica vila s'ubica a la zona residencial més exclusiva de Bellamar, a la localitat de Castelldefels, a prop del nucli urbà, a pocs minuts de la platja, ia 10 minuts de l'aeroport internacional del Prat ia 25 minuts del centre de Barcelona.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble E

GAV40407
2.100.000 €
Casa / Vil·la en venda

Immobles similars Castelldefels

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu