Preu rebaixat
BCN41490
920.000 €
Pis en venda
BCN41490
920.000 €
Pis en venda

Pis de 3 dormitoris amb 10m² terrassa en venda a Sant Gervasi - La Bonanova

  • Dormitoris 3
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 174m²
  • Terrassa 10m²

Preciós pis exterior amb una agradable terrassa, plaça de garatge i servei de consergeria.

Característiques principals del

  • Servei de consergeria
  • Parquet
  • Llum natural
  • Aparcament
  • Vistes a la ciutat
  • Exterior
  • Calefacció
  • Biblioteca
  • Balcó
  • Aire condicionat
  • A prop dels col·legis internacionals
  • A prop del transport públic
  • Plànol 174m²
  • Superfície construïda 174m²
  • Superfície útil 145m²

El que heu de saber d'aquest pis

Aquest bonic habitatge amb vistes al carrer Balmes se situa al prestigiós barri de Sant Gervasi-Bonanova, en una finca del 1977 amb servei de consergeria i plaça de garatge amb accés directe. Amb una superfície de 173 m², la vivenda també disposa de terrassa.
En entrar-hi, ens dóna la benvinguda un espaiós rebedor des d'on veiem la zona de dia i la de nit ben diferenciades.
El majestuós saló menjador és la peça més àmplia del pis, amb gairebé 53 m2 . A més, compta amb accés a una agradable terrassa amb vistes clares.
Al costat del saló se situa una còmoda i espaiosa cuina amb office i una pràctica zona d'aigües. Per acabar, un lavabo de cortesia completa la zona de dia.
A l'altra banda del rebedor, entrem a la zona de descans, que consta de tres habitacions dobles. Una és en suite i està equipada amb vestidor i bany privat. Les altres dues habitacions són interiors i comparteixen un ampli bany complet.
El pis disposa de terres de fusta natural, fusteries d'alumini blanca, cuina amb equipament bàsic, calefacció individualitzada i un altell al passadís.
Per la seva banda, la finca disposa de servei de consergeria al matí ia la tarda, dos ascensors, muntacàrregues i accés directe al garatge.
Lucas Fox us convida a visitar aquesta magnífica propietat envoltada dels jardins de Martí Luter, així com d'una gran varietat de comerços, locals d'oci i restauració. Així mateix, compta amb gran connexió per transport públic com els FFCC (plaça Kennedy) i autobusos.

Pis en venda
BCN41490 Pis en venda

Extres

Entrada principal i de servei

Dos ascensors

Rebedor

Gran saló menjador

Terrassa

Xemeneia

Tres habitacions (una en suite)

Lavabo de cortesia

Dos banys complets

Altell

Plaça de garatge àmplia per a cotxe i motos

Sant Gervasi - La Bonanova, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de este pis en Sant Gervasi - La Bonanova, Barcelona

Sant Gervasi-La Bonanova és un dels barris més agradables de la zona alta. A més d'una àmplia varietat de serveis i comerços, la seva gran ubicació fa que sigui una zona molt còmoda per viure.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble D

BCN41490
920.000 €
Pis en venda

Immobles similars Barcelona ciutat

No és exactament el que busca?

Vegeu propietats similars

Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats

Insriure's a la nostra llista de correu Insriure's a la nostra llista de correu