
Pis d'obra nova de 2 dormitoris en venda a Gótico, Barcelona
- Dormitoris 2
- Cambres de bany 2
- Plànol 90m²
Aquesta propietat forma part de Condeminas Residences Pisos, Gótico, Barcelona. Veure més detalls sobre aquesta promoció i cadascuna de les seves propietats
Lluminós pis de 2 dormitoris amb balcons al carrer en venda en una finca rehabilitada al barri Gòtic de Barcelona.
Característiques principals del
- Piscina
- Ascensor
- Parquet
- Llum natural
- Terrassa comunitària
- Edifici modernista
- Renovat
- Finestres de doble vidre
- Calefacció
- Aire condicionat
- A prop del transport públic
- Plànol 90m²
El que heu de saber d'aquest pis
Lucas Fox presenta la promoció Condeminas, una increïble finca modernista, totalment rehabilitada en ple barri Gòtic, a primera línia del port de Barcelona i amb increïbles vistes.
Es tracta d´un edifici històric i artístic amb més de 100 anys d´antiguitat, però que es presenta totalment renovat i dissenyat per l´arquitecte Josep Pujo i Brull. La finca conserva increïbles elements de l'època modernista, com ara les baranes de ferro forjat, vitralls a les finestres, terres hidràulics i fusta tallada. Alhora, es combina perfectament amb l'última tecnologia, per oferir totes les comoditats i els millors equipaments del segle XXI.
Aquest habitatge de 90 m² se situa a la primera planta i presenta un disseny modern, amb espais oberts i diàfans i amb tons neutres, per maximitzar la sensació d'amplitud.
En entrar, un rebedor ens dóna pas a la resta d´estades. A la dreta, hi ha un bany de cortesia i, de front, l'ampli saló-menjador amb la cuina oberta, tot en una estada diàfana, amb un balcó de disseny modernista. Al costat de la zona del saló, s'ofereix a un costat, un dormitori doble ia l'altre, el dormitori principal amb bany privat i amb balcó al carrer.
Finalment, compta amb una zona comunitària amb piscina i solàrium al terrat i amb increïbles vistes a tota Barcelona.
Poseu-vos en contacte per descobrir aquesta finca única a tot Barcelona.

Distribució del pis
- Rebedor
- Saló-menjador
- Cuina de planta oberta
- Balcons
- Dormitori doble
- Bany
- Dormitori principal amb bany privat
Gótico, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de este pis en Gótico, Barcelona
La promoció se situa en una ubicació exclusiva i privilegiada, en ple barri Gòtic, que ofereix tot tipus de serveis. Alhora, se situa a primera línia del port de Barcelona, per la qual cosa podreu gaudir d'excel·lents vistes al mar ia tota Barcelona des de la terrassa comunitària.
La zona ofereix tota mena d'activitats d'oci, com ara el Gran Teatre del Liceu. A més, es beneficia d'estar a prop dels principals atractius de Barcelona, com la catedral de Santa Maria del Mar, la Rambla o la Barceloneta, alhora que garanteix excel·lents connexions amb la resta de la ciutat i amb la resta de la península al estar a prop de l'Estació de França.
Immobles similars Barcelona ciutat
-
Barcelona ciutat, Gótico
Pis de 165m² en venda a Gótico, Barcelona
- Dormitoris 5
- Plànol 165m²
- Terrassa 4m²
Barcelona ciutat, GóticoPis de 138m² en venda a Gótico, Barcelona
- Dormitoris 5
- Plànol 138m²
- Rendiment 5,35%
Barcelona ciutat, GóticoPis de 110m² en venda a Gótico, Barcelona
- Dormitoris 3
- Plànol 110m²
- Terrassa 4m²
- Rendiment 4,76%
Barcelona ciutat, GóticoPis de 115m² en venda a Gótico, Barcelona
- Dormitoris 2
- Plànol 115m²
- Terrassa 2m²
- Rendiment 3,68%
Barcelona ciutat, GóticoPis de 148m² en venda a Gótico, Barcelona
- Dormitoris 3
- Plànol 148m²
- Terrassa 1m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu