
Pis en excel·lents condicions de 4 dormitoris en venda a Eixample Dret, Barcelona
- Dormitoris 4
- Cambres de bany 3
- Plànol 213m²
- Terrassa 3m²
Habitatge llista per entrar a viure. Es compon de 4 habitacions (tres dormitoris i una sala de cinema) i 3 banys complets. Situat en ubicació privilegiada de l'Eixample de Barcelona.
Exclusiva habitatge amb encant a estrenar. Ha estat recentment reformada en la seva totalitat amb acabats d'alta qualitat. Està situada a la tercera planta d'una finca règia característica de l'Eixample.
Aquest pis es ven amb tot el mobiliari, entre ells destaquem la taula de marbre de signatura italiana, sanitaris de disseny també de signatura italiana, moble de lavabo en pedra piasentina natural, tancaments d'envidrament doble aïllant amb càmera (climalit) i de baixa emissivitat (guardian sun) i sistema Silence en vidre de les fusteries.
Està totalment moblat amb cortines, roba de llit, obres d'art, entre d'altres.
L'establiment és a un carrer de Passeig de Gràcia, i es distribueix de la següent manera:
Hall d'entrada, saló-menjador amb 2 balcons exteriors a carrer, cuina totalment equipada de la firma italiana Modulnova i electrodomèstics marca Miele, zona de lectura i home cinema amb sostres de volta catalana (que fàcilment pot adaptar com a dormitori).
També disposa de 3 dormitoris dels quals 2 disposen de bany privat i armaris encastats, i un tercer dormitori doble també amb armaris encastats. Un bany amb dutxa i safareig equipat amb rentadora i assecadora (en aquesta zona es centralitzen les instal·lacions de la casa).
L'habitatge disposa d'aire condicionat per conductes (bomba de calor fred-calent), calefacció per radiadors i terra de parquet.
Disposa de control per app mòbil de l'termòstat de la propietat.
La finca disposa de servei de porteria i ascensor. La propietat compta amb 225m2 segons Registre i segons plànol, 212,65 m2 més 3,22 m2 de balcons.
Poseu-vos en contacte amb nosaltres per concertar una visita a aquesta magnífica habitatge.
Característiques
- Servei de consergeria
- Ascensor
- Llum natural
- Parquet
- Propietat d'època
- A prop del transport públic
- Accés habilitat per a cadires de rodes
- Aire condicionat
- Alarma
- Armaris encastats
- Balcó
- Calefacció
- Cinema domèstic
- Cuina equipada
- Exterior
- Finestres de doble vidre
- Renovat
- Sala de jocs
- Zona chill-out
- Plànol 213m²
- Superfície construïda 225m²
Distribució
- Hall d'entrada
- Saló-menjador
- 2 balcons exteriors a carrer
- Cuina totalment equipada
- Zona de lectura
- Home cinema
- 3 dormitoris dobles (2 amb bany privat)
- Bany complet
- rentador
Ubicació
Aquest habitatge està ubicada a l'Eixample Dret, a un carrer de Passeig de Gràcia, zona caracteritzada pels edificis emblemàtics de l'arquitecte Antoni Gaudí, com la casa Batlló i la Pedrera.
Està envoltada de botigues i restaurants de luxe, cafeteries amb terrassa i comerços. Té a les seves rodalies transport públic el que aporta facilitat de connectar amb qualsevol zona de la ciutat.
Certificat d'eficiència energètica
Immobles similars Barcelona ciutat
-
Barcelona ciutat, Eixample Dret
Pis de 230m² en venda a Eixample Dret, Barcelona
- Dormitoris 7
- Plànol 230m²
- Terrassa 127m²
Barcelona ciutat, Eixample DretPis de 160m² en venda a Eixample Dret, Barcelona
- Dormitoris 3
- Plànol 160m²
Barcelona ciutat, Eixample Dretpis de 383m² en venda a Eixample Dret, Barcelona
- Dormitoris 10
- Plànol 383m²
- Terrassa 9m²
Barcelona ciutat, Eixample Dretpis de 210m² en venda a Eixample Dret, Barcelona
- Dormitoris 4
- Plànol 210m²
Barcelona ciutat, Eixample DretPis de 174m² en venda a Eixample Dret, Barcelona
- Dormitoris 3
- Plànol 174m²
- Terrassa 18m²
Barcelona ciutat, Eixample DretPis de 240m² en venda a Eixample Dret, Barcelona
- Dormitoris 4
- Plànol 240m²
- Terrassa 5m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu