
Casa / vil·la de 5 dormitoris amb 60m² terrassa en venda a playa, Alicante
- Dormitoris 5
- Cambres de bany 3
- Plànol 340m²
- Terrassa 60m²
Familiar vila adossada de 4 dormitoris en venda primera línia de mar a la platja de Muchavista, Alacant.
Característiques
- Vistes al mar
- Terrassa
- Piscina
- Pista de tennis
- Garatge privat
- Aparcament
- Traster
- S'accepten mascotes
- Parc infantil
- Llicència turística
- Finestres de doble vidre
- Cuina equipada
- Barbacoa
- Balcó
- Armaris encastats
- A renovar
- A prop del transport públic
- Plànol 340m²
- Superfície útil 180m²
Descripció de l'immoble
Aquesta vila se situa enfront de la mar, en primera línia de la bonica zona de la platja de Muchavista, una de les millors d'Alacant. En concret, es localitza en una urbanització privilegiada de viles adossades, amb zones comuns com una espectacular zona verda enjardinada, piscina enorme, zona esportiva amb pista de tennis, zona de jocs, una zona de barbacoa i aparcament exterior.
Aquesta vila adossada es distribueix en quatre plantes i gaudeix de vistes directes a la mar, a la piscina i al jardí, des del saló i des de diversos dels seus dormitoris.
A la planta principal, es disposa un gran porxo amb agradables vistes, el saló-menjador amb llar de foc, la cuina independent i un bany amb dutxa.
A la primera planta, s'ofereixen quatre dormitoris de bones dimensions, amb armaris encastats, i un bany complet per donar-los servei. El dormitori principal compta amb sortida a una terrassa.
Pujant l'escala s'accedeix a les golfes, una zona oberta que pot destinar-se a diferents usos.
A l'baixar a la planta semisoterrani, trobem una gran sala d'estar amb sortida directa a jardí, un bany complet i el garatge doble. Aquesta zona es podria transformar en un apartament independent.
La casa compta amb un gran potencial de renovació, amb diferents opcions d'ampliació i redistribució. A més, compta amb llicència turística, que la fa molt interessant per a inversors al seu torn.
Poseu-vos en contacte per concertar una visita com més aviat millor.

Distribució
planta principal
- saló
- Cuina independent amb galeria
- Bany
- porxo
- Zona d'entrada
- Jardí / terrassa
primera planta
- 4 dormitoris
- 2 terrasses
- Bany
golfes
- Gran zona oberta
planta semisoterrani
- Sala d'estar
- Bany complet
- doble garatge
exteriors
- Zona verda amb vista a la mar
- piscina comunitària
- Pista de tennis / futbol
- Zona de barbacoa
Ubicació
Aquesta casa se situa a la coneguda zona de la platja de Muchavista, continuació de la joia de la regió, la Platja Sant Joan. Es tracta d'una zona tranquil·la, que uneix una zona turística amb una zona residencial, de manera que ofereix tot tipus de serveis a prop com la zona de PAU 5 amb les exclusives bars i restaurants, diversos supermercats, un centre comercial, un hospital i molts més. El liceu francès i diverses llars d'infants se situen a menys d'1 quilòmetre de l'habitatge.
Finalment, compta amb excel·lents comunicacions, com el tramvia amb parada al costat de la urbanització, diverses línies d'autobús i sortida a la carretera.
Una zona de meravella per viure tot l'any o com la seva segona residència.
Certificat d'eficiència energètica
Immobles similars Playa Muchavista
-
Playa Muchavista
Casa / vil·la de 140m² en venda a playa, Alicante
- Dormitoris 3
- Plànol 140m²
- Dimensions del terreny 210m²
Playa MuchavistaCasa / vil·la de 204m² en venda a playa, Alicante
- Dormitoris 3
- Plànol 204m²
- Dimensions del terreny 912m²
Playa MuchavistaCasa / vil·la de 168m² en venda a playa, Alicante
- Dormitoris 4
- Plànol 168m²
- Dimensions del terreny 400m²
Playa MuchavistaCasa / vil·la de 380m² en venda a playa, Alicante
- Dormitoris 6
- Plànol 380m²
- Dimensions del terreny 1.521m²
Gran AlacantCasa / vil·la de 169m² en venda a gran, Alicante
- Dormitoris 4
- Plànol 169m²
- Dimensions del terreny 375m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu