
Casa / vil·la en excel·lents condicions de 5 dormitoris en venda a gran, Alicante
- Dormitoris 5
- Cambres de bany 4
- Plànol 648m²
- Dimensions del terreny 1.039m²
Estupenda vila independent d´alt nivell amb piscina en venda a prop del mar i les ciutats d´Alacant i Elx, en un tranquil entorn natural envoltat de viles
Característiques principals de la
- Terrassa
- Piscina
- Jardí
- Garatge privat
- Llum natural
- Calefacció per terra radiant
- Zona chill-out
- S'accepten mascotes
- Plafons solars
- Llar de foc
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Calefacció
- Armaris encastats
- Alarma
- Aire condicionat
- Accés habilitat per a cadires de rodes
- A prop dels col·legis internacionals
- Plànol 648m²
El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la
Lucas Fox presenta una de les millors viles independents d'alt nivell a la coneguda zona de Valverde. L'habitatge, dissenyat pel propietari el 2010, compta amb una superfície de 674 m² sobre una parcel·la de 1.039 m². L'habitatge està pensat i construït per gaudir-lo, ideal per a aquells que busquen la comoditat i els espais amplis.
A la planta baixa compta amb una magnífica cuina independent, un ampli saló-menjador molt lluminós, un lavabo i la zona de descans, formada per quatre dormitoris amplis exteriors, incloent el principal amb bany privat i vestidor, i un bany addicional .
A la planta superior comptem amb un altre dormitori amb bany privat i una estupenda terrassa amb vistes clares. Aquest dormitori també podria destinar-se a principal, si es prefereix més privadesa.
Baixant a la planta semisoterrani, ens trobem amb una enorme estança que es podria destinar a apartament independent. A més, rep molta llum del pati anglès. També hi ha una zona de màquines per a la piscina i un enorme garatge per a més de quatre cotxes.
A l'exterior, la vila destaca per la zona de terrassa coberta amb sortida des del saló i la cuina; una zona impressionant que a més de zona de taula i lounge compta amb zona de barbacoa. Des d'aquí arribem a la zona de gespa i la piscina. Es tracta d´una piscina semiolímpica i il·luminada, amb un sistema d´autoneteja i cloració salina. Més endavant, hi ha una zona de passeig amb plantes i arbres, especialment dissenyada per oferir ombra a l'estiu i deixar entrar el sol a les diferents estades a l'hivern.
Completa l´habitatge un garatge diàfan de 154 m².
Els materials de construcció són d'una qualitat excel·lent, com es detalla a l'apartat de les característiques. També, cal destacar que la casa té certificació energètica A/B, una de les poques de la zona amb aquesta certificació.
Truqui'ns per programar una visita.
Captació exclusiva
Propietat només disponible a Lucas Fox

Extres
- Tarima de fusta de roure natural d'alta resistència al saló i dormitoris, terra ceràmic d'alta qualitat en banys i cuina, pissarra al bany principal i el bany de la torrassa
- Fusteria d'alumini amb trencament de pont tèrmic enrasat amb paviments exteriors, elevables i oscil·lobatents
- Vidres blindats a la zona de dia
- Reixes de seguretat automàtiques, folrades amb fusta d'iroko a dormitoris.
- Persiana orientable al saló
- Cuina amb electrodomèstics encastats de gamma alta: frigorífic i congelador, encimera de gas i elèctrica, forn de vapor i elèctric, escalfaplats, rentavaixelles, microones, osmosi...
- Armaris de paret, vestidor i mobles de disseny
- Xemeneia de gas panoràmica (dipòsit exterior de gas per a xemeneia, cuina, acumulador d'aigua calenta i barbacoa)
- Preinstal·lació d'aire condicionat mitjançant difusors lineals i splits a la torrassa
- Sòl radiant amb foli de grafit elèctric de baix consum
- Instal·lació d'alarma interior
- Sistema de panells solars
- Barbacoa de maó refractari al porxo, amb aigüera, presa de gas i llenyer
Distribució de la casa / vil·la
Planta principal
- Saló-menjador
- Cuina independent amb terrassa
- Lavabo
- Dormitori principal amb bany privat i vestidor
- 3 dormitoris
- Bany
- Bugaderia
- Terrassa coberta amb zona de barbacoa
Planta superior
- Dormitori amb bany privat
- Terrassa
- Zona per a panells solars
Planta semisoterrani
- Garatge per a 4 cotxes
- Estada que es pot convertir en apartament per a convidats
- Zona d'emmagatzematge i màquines
- Pati anglès
Exteriors
- Zona de piscina i gandules
- Zona de jardí
- Terrassa coberta amb zona lounge
Gran Alacant, Alicante: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Gran Alacant, Alicante
La zona de Valverde es beneficia d´estar molt a prop de les ciutats d´Elx i Alacant, de l´aeroport internacional d´Alacant, del poble de Santa Pola amb el seu port turístic i zona de restaurants, així com de diverses escoles internacionals de prestigi.
També és important destacar que compta amb tots els serveis necessaris per a la vida quotidiana. Té una àmplia comunitat de veïns, perfecta per a famílies amb fills. A més, ofereix bons restaurants i un parc infantil a 3 minuts a peu.
És una zona exclusiva de vil·les molt tranquil·la, ideal per viure envoltat de natura.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
Immobles similars Gran Alacant
-
Gran Alacant
Casa / vil·la de 160m² en venda a gran, Alicante
- Dormitoris 4
- Plànol 160m²
- Dimensions del terreny 400m²
Gran AlacantCasa / vil·la de 422m² en venda a gran, Alicante
- Dormitoris 5
- Plànol 422m²
- Dimensions del terreny 918m²
Gran AlacantCasa / vil·la de 393m² en venda a gran, Alicante
- Dormitoris 4
- Plànol 393m²
- Dimensions del terreny 600m²
Gran AlacantCasa / vil·la de 165m² en venda a gran, Alicante
- Dormitoris 3
- Plànol 165m²
- Dimensions del terreny 400m²
Gran AlacantCasa / vil·la de 237m² en venda a gran, Alicante
- Dormitoris 3
- Plànol 237m²
- Dimensions del terreny 320m²
Gran AlacantCasa / vil·la de 176m² en venda a gran, Alicante
- Dormitoris 3
- Plànol 176m²
- Dimensions del terreny 386m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu