
Casa / vil·la en excel·lents condicions de 5 dormitoris en venda a gran, Alicante
- Dormitoris 5
- Cambres de bany 4
- Plànol 465m²
- Dimensions del terreny 9.000m²
Àmplia casa unifamiliar amb jardí gran, piscina i casa de convidats a una zona tranquil·la d'Elx
Entre Elx i Santa Pola trobem aquesta meravellosa casa unifamiliar amb vistes obertes. Sense renunciar a la ciutat i la qualitat de vida que hi aporta, des de l'entorn d'Alacant.
Lucas Fox ofereix aquesta luxosa casa unifamiliar de 2 plantes a una zona molt tranquil·la i independent.
Envoltada d'una banda d'un jardí privat privat, i de l'altra d'un terreny amb arbres fruiters. Aquesta bonica casa disposa d'una superfície total de 465 m² i una parcel·la de 9 000 m² no deixa ningú indiferent pel conjunt de les seves còmodes i àmplies estances.
A la planta principal, un gran vestíbul ens dóna la benvinguda i ens acosta a un lluminós saló-sala d'estar amb llar de foc ia un menjador independent amb terrassa de vidre amb accés al jardí i gran piscina. Des de vestíbul trobem l'entrada a l'àmplia cuina amb safareig independent, rebost i una sortida al gran pati cobert. A la mateixa planta hi trobem 2 habitacions, una de les quals tipus suite amb llit de matrimoni i armaris fixos, a més de 2 lluminosos banys complets.
La singular escala, ens portarà a la planta superior amb terrassa, dormitori principal i un despatx. L'habitació principal disposa de gran vestidor, terrassa frontal i bany en suite.
Sortint de la casa pel pati ens trobem amb la casa de convidats, que disposa d'una lluminosa cuina amb gran barbacoa fet a mida i saló amb bany independent. A la part del darrere de jardí trobem un forn de fang i la meitat de la parcel·la amb arbres fruiters (llimoners, oliveres i taronges).
L´habitatge està equipat amb sistema de seguretat d´alta gamma i videovigilància. Compte amb servei d'aigua per a reg i servei d'aigua potable.
La propietat és una gran oportunitat per a una família nombrosa que busca privadesa i un estil de vida còmode.
Característiques
- Piscina
- Jardí
- Garatge privat
- Zona chill-out
- Vistes
- Traster
- Saló de bellesa
- Llar de foc
- Cuina equipada
- Barbacoa
- Alarma
- Plànol 465m²
- Superfície construïda 465m²
Extres
Planta baixa
Ampli saló i menjador
Cuina espaiosa
2 dormitoris
2 banys
Terrassa de vidre
Primera planta
1 dormitori amb vestidor
Despatx lluminós
1 bany suite
Piscina gran
Barbacoa
Casa de convidats
Ubicació
Casa ubicada a Carretera Elx-Santa Pola, zona molt demandada d'Elx, Alacant. A poca distància de la platja 7 km. La zona d'Elx ciutat ofereix una varietat de serveis, botigues i prop de col·legi internacional “NEWTON”. A 20 km del centre històric de la ciutat d'Alacant. L'aeroport internacional d'Alacant és a 13 minuts amb cotxe.
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
Immobles similars Gran Alacant
-
Gran Alacant
Casa / vil·la de 160m² en venda a gran, Alicante
- Dormitoris 4
- Plànol 160m²
- Dimensions del terreny 400m²
Gran AlacantCasa / vil·la de 674m² en venda a gran, Alicante
- Dormitoris 5
- Plànol 674m²
- Dimensions del terreny 1.039m²
Gran AlacantCasa / vil·la de 225m² en venda a gran, Alicante
- Dormitoris 4
- Plànol 225m²
- Dimensions del terreny 330m²
Gran AlacantCasa / vil·la de 176m² en venda a gran, Alicante
- Dormitoris 3
- Plànol 176m²
- Dimensions del terreny 386m²
Gran AlacantCasa / vil·la de 200m² en venda a gran, Alicante
- Dormitoris 4
- Plànol 200m²
- Dimensions del terreny 506m²
Gran AlacantCasa / vil·la de 237m² en venda a gran, Alicante
- Dormitoris 3
- Plànol 237m²
- Dimensions del terreny 320m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu